پاره‌های کاغذی..

به پاره‌های کاغذی‌ام فرود آ و یک امشب شعرِ من باش..

پاره‌های کاغذی..

به پاره‌های کاغذی‌ام فرود آ و یک امشب شعرِ من باش..

آخرین مطالب

بیست و یک

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۱۵ ق.ظ

شب‌های سرد و طولانی را محبوب من

بگو چگونه از سر بگذرانم

وقتی در آن دورتاریک، کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرم 

صدایم می‌کنی

مرا به خود می‌خوانی

در چشمانم خیره می‌شوی 

برای لحظه‌ای گذرا

می‌گذاری به تماشایت بنشینم

وقتی‌که باد می‌پیچد در گستره‌ی بازوانت و نوازش می‌کند نازکای بی‌رنگِ گردنت را.. و می‌پیچاندم در آنجا و می‌میراند مرا.. 

 آنجا که مهمان از نفس‌افتاده و از راه دورآمده‌اش منم و جز آنجا همه‌چیز ملال است و سکوت..

آنجا که چشم اگر بیندازی 

روزنه‌ای خواهی دید

از آن بهشت موعود.. 

آری

شب‌های سرد و طولانی را محبوب من

آخر تو بگو 

چگونه از سر بگذرانم

بی‌حصارِ امنِ بازوانت

در درازایِ بی‌نامِ کوچه‌ها و پس‌کوچه‌ها..جایی‌که در من است و با این وجود، با حضور تو جان می‌گیرد و اگر نباشی می‌بلعد مرا بی‌هیچ سخن و مجال اندیشه‌...

شب‌های سرد و طولانی را

محبوب من

بی‌آسمان آرام نگاهِ تو 

 بی‌خورشید روشنِ گونه‌هایت

آخر تو بگو

 از سر 

چگونه بگذرانم؟


بیست و یک اردیبهشت نود و هشت. 

#تو

#هول‌وولای‌باد..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۳
fatemeh maaref

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی